All in my mind

Har ätit frukost ganska nyss, kollar på That 70's show (mestadels för Kelso)

Jag känner mig verkligen som en typsik tonårskille i en amerikansk komedi. Just nu i alla fall.
Och det känns som att jag är den enda... Den enda som får sjuka accosinationer och konstiga tankar bara sådär? Jag kan väl inte vara den enda som vill att alla snygga killar ska ta av sig tröjorna, eller?
Fullkomligt konstiga känslor. För helt fel människor. Vid helt fel tillfällen.
Herregud, ibland blir jag så galen av alla tankar att jag bara vill sova hela dagen för att slippa tänka på det. Och kanske, kanske kommer jag drömma om något trevligt och inte vakna upp. Men oftast är det bara något helt osammanhängade och jag kastas mellan medvetande och drömvärlden.

Och sedan är det samma gamla rutin igen. Röv.

Sen har vi alla jävla flugor också, de är irriterande som fan.

Jag vill inte dra upp det igen för jag hatar att verka besatt, men det känns som om jag är fast i den redan nämnda "striptease"-scenen ur den redan nämnda filmen. Fast jag är inte kille, homosexuell och jag tittar inte in i en killes fönster och ser en striptease i mitt huvud. Men något åt det hållet.
Så jag tycker det passar bra med att sätta in lite dagens musik och att sätta mina älskade The killers först med Spaceman, tillsammans med Billy Squire och The stroke (En liten notis; om ni söker på youtube på Billy Squire kommer ni att se hur Russel Brand fick inspiration till sin frisyr).
Så så är det med det. Nu ska jag gå och vara lite phsykotisk någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: Ollie

Kelso GÖR den serien (med risk att låta lite småhomo)

Jag känner typ som dig ibland, läste inlägget ovan också, fan va man känner igen massa egna tankar i det du skrivit.

Sånt här är fantastiskt kul att läsa, såhär får du många bra läsare tillslut :)

2009-06-02 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0