Stånd och sinnessjuk

Ibland är jag (extra) glad att inte är kille. Jag skulle inte kunna orka med att ha stånd. Orka behöva konrtollera sina tankar...
Skulle inte kunna det, tro mig, jag har försökt. Misslyckats varje gång.
Det spelar ingen roll vad det handlar om, jag kan inte styra dem hur jag än försöker.
Förstår inte hur vissa lyckas. Fast det kanske dem inte gör...

Var på väg upp till sjön förut och började tänka på lite saker..
Hur mycket lust kan en människa ha?
Hur mycket längtan krävs det för att man ska dö? Man har ju hört om folk som dör av sorg, men längtan kan äta upp hela mitt innanmäte vid vissa tillfällen.
Hur lång tid kan man vara ensam med sina tankar innan man blir sinnessjuk?
Detta tåls att tänka på.

Och här har vi lite bilder från tidigare idag









Did she wear that? Why, yes. Yes she did.





Så har jag hållt på hela dagen.
God natt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0