Yeah, well I fucked the housekeeper the other day.

Jag har varit i stugan ett par dagar och det har varit gött.

Har när jag varit där spenderat nästan en hel dag i sängen och den andra vid havet. Jag såg Forgetting Sarah Marshall för första gången, Donnie Darko för första gången, Little Britain för andra gången och Grease 2 för trehundrasjuttiosjunde gången.
Vi somnade till Amy McDonald och hade närkontakt med en jävla massa räkor. Och en och annan havssnigel.
Jag har sprungit ut i vattnet iförd shorts för att rädda en dyna och på så sätt blött ner hela min nedre region.
Jag har tänkt och tänkt på olika människor och jag tror att jag vid ett tillfälle drömde om Johnny Depp.

Lingatan och dubble-headers har snurrat runt i hjärnan och jag är glad att jag kom hem ett tag. Så jag kunde se Futurama och hitta denna alldeles fantastiska sida på Internet. Jag kan inte förstå att jag inte sett denna sidan innan, men jag har sett TV-programmet som killen har på Comedy Central (tror jag det är).
Här är den alldeles fantastiska sidan.

Det var nog det mesta. Allt är som vanligt, förutom att jag skrivit ut min dagbok. 3 år tog det. Men det var det värt.
Just nu vill jag bara ha en person. Plus i alla fall en kille i varje film jag ser. Men det finns det ju en ganska enkel förklaring på.

AAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
God natt antar jag, jag ska sova med AK i uthuset idag(natt).

Jag hittade knappt några bilder på Val där han ler när jag letade sist, undrar om det är för att han är stentuff och han inte vill förstöra till rykte med att visa sin "åh så gulliga" smilgrop.


Jag tror nog det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0