Ninjas can't catch you if your'e on fire

Jag tycker det är så kul med ärkefiender.

Typ som vampyrer och varulvar.
Eller ninjor och pirater.

Eftersom jag väntar och väntar på att filmen ska ladda och redan har kollat igenom alla cynaide & happiness, så tar jag en liten lässtund med min favoritserie of all times. Dr.McNinja.
Och just nu så läser jag faktiskt om ninjor och pirater, en pirat har ett träben som ansikte, men det är en annan sak. Denna serie kan jag inte rekommendera till folk som inte har bra engelskt vokabulär. Inte heller till dem som inte vet vad vokabulär är.
Vissa fattar inte heller det roliga i serien om en doktor som föddes som ninja och balanserar på gränsen mellan mördare oh livräddare, tillsammans med sin sidekick Gordito. Tolvåringen med mustach och som rider på en raptor. Tillsammans räddar de världen från monster och elaka kräftmän, medans Judy gorillan tar hand om kliniken.
För mig är det bland det bästa man kan läsa.
Kommentarerna som tecknaren gjort är också otroligt trevliga. Ha en trevlig stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0