Mammas gata och en halv hamburgare.

Nu, äntligen, sitter jag och kan slappna av lite.
Jag har äntligen beställt hem böckerna jag så länge trånat efter. Så de kommer komma om ett par dagar.

Så, allt kommer lösa sig. Någon dag. Det måste det.

I alla fall. Igår var det bada, idag är det slappa.
Senare ska jag till Alexandra.
Det är konstigt, skolan slutar, och plötsligt är det som om jag har ett liv. Wow. (Inte spelet)...
Igår kollade vi på Wildchild, den var helt ok.

Men imorgon är det My Bloody Valentine som gäller. SPO-O-KY!

For now är det dock bara Infant Sorrow, Dracula och P&P som gäller, besides att hänga med min åh så coola syster. Vi ska dela på en hamburgare nu.

You know you like it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0