Matthew and Brendon sitting in a tree...

Panic at the disco har åter blivit ett av mina favoritband. Varför de slank undan ett tag verkar helt otroligt vid denna tidpunkt.
Kanske var det för att jag bara hade några låtar från deras första skiva, som jag sedan tröttnade på. Sedan när Nine in the afternoon kom, blev jag förälskad på nytt och ville ha den nya skivan, men hörde från många håll att den var dålig.
De hade fel, som jag fick bevisat i helgen.

Men när jag kollar på Brendon, kan jag inte hjälpa att se likheterna. Haha. This should be good.

Mr. Gray Gubler and Mr. Urie had a child, and Val was his name!


Och eftersom jag sett Val Emmich i Ugly Betty ett tag så tänkte jag att det var dags att kolla upp honom. Han gör helt ok musik, inte något jag skulle lyssnat på egentligen, om det inte var han som sjöng. För han är snygg.

Och egentligen kan inte Matthew och Brendon fått Val, inte bara på grund utav deras kön. Men det känns också som att det faktum att Matthew är född 1980, Brendon 1987 och Val 1979 står lite i vägen för min lilla tes....
Men men...

Nu ska jag äta frukost, 16.01. Oh Yeah. (Och ja, jag har varit vaken sedan 7 i morse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0