We are so far from you. HELENA

Snabbt inlägg.
Var på Universeum idag, tillsammans med halva svenska folket tydligen. Verkade som att alla skolor i hela Sverige bara råkade åka dit samma dag, för jag såg en buss från Orust och hörde flera med skånsk dialekt. (Och nej, jag tror inte att de pratar skånska på Orust av naturen)

Det var samma gamla vanliga.
Såg en apa, tappade bort mig, slog bort en boll, gick där ifrån, spelade in en raplåt, skrek i microfonen, satt i en polisbil, kände mig badass, betalade 60 spänn för en macka.
Som vanligt.

Som tur var hade jag lite trevligt att titta på och dessutom musik i bussen. Gammal mix på vägen dit, LI och PATD på vägen tillbaka. Tack Alexandra. Dessutom har jag inte fått ur Brendos röst ur huvudet på hela dagen, förutom när jag tvingade mig själv att tänka på Radiohead ett par minuter. Och nu då. Jag tycks ha fått Helena med MCR på hjärnan nu, vilket jag egentligen inte har något emot. Men när jag ska sova känns det bättre om jag tänker på en ganska lugn låt, som jag kan texten flytande till....

För övrigt, frustrerad. Yeah.



Skulle dessutom hem till Alexandra för lite triforce, men det slutade med att vi spelade i kanske 30 min, sedan gick vi över till the sims2 eftersom jag var lite trött. Alexandra spelade medan jag sov i hennes säng, där jag vaknade flera gånger, chockad över att jag somnat. För att sedan somna om igen.

Aja. Nu ska jag sova hade jag tänkt. Och tänka hade jag tänkt göra också.
(En trevlig sak som hände idag, var när en såghaj- heter det så?- la sig på glaset över oss på Universeum och låg där ett tag. Även om det hade varit coolare om den andra hajen gjort det. Den som såg lite mer badass ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0