Fransouise

Ett snabbt inlägg så jag kan länka "alla" till min systers blogg...
För övrigt så var jag i Göteborg måndag och tisdag, onsdag och torsdag hemma, i Trollhättan fredag och lördag.
Hos Felicia lördag också, då hon och Sandra firade sina födelsedagar. Söndagen spenderades hemma delvis med Alexandra och hela framför datorn. Fick gjort lite SO och lyssnat på låtarna till musiken, annars inget. Bara ont i halsen. Stannar hemma och pluggar imorgon, vilar upp halsen och missar alla skitlektioner. Gött.

Har börjat lyssna på Soko, googlat supermånga bilder och varit allmänt virrig i huvudet. Egentligen är jag perfekt, men just nu är mitt huvud fyllt med Ashton Kutcher och konstiga tankar(inte tillsammans dock)...

Watchmen står på min "att titta på"- lista. Och nej, jag vill INTE ha sms från dig. Fatta.

Nu, ett ultimatum, låten I'll kill her av Soko eller min systers blogg Dayream?
Ett val, ett öde.
http://www.youtube.com/watch?v=ceRRVlWkUpE

http://dayream.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0