Timmerstock

Jag kan inte släppa Twilight- serien, även om jag mycket gärna skulle vilja. Jag hatar att älska saker jag inte kan få, ha eller uppleva.
Som en vampyr, en varulv, evigt liv, förr i tiden. Hus, arkitektur, ängar och fantasi.
Hela mitt liv, som en suddig drömboll.

Och jag hatar det. Att drömma är det värsta jag vet, för att vilja ha något så mycket, är inte bra. För att längta gör ingen skillnad och jag hoppas jag växer ur mina begär och jag hoppas jag aldrig vill ha något onåbart igen. Aldrig.
Håkan Hellström sa det bra och om jag får omcitera det
Jag älskar det så mycket att jag hatar det. För jag har ingen "dig" och så ska det förbli.
Boytoys is the shit.

Men eftersom bilderna aldrig lämnar mitt huvud så kan jag lika gärna försöka få ut begäret och viljan att ha honom. Det. Allt.

Så här är det, mina favorit-bilder från Twilight (även om det är många fler än man möjligt kan räkna)





Homicide/Suicide














Även om bilden inte är äkta kan jag inte motstå texten. För Coldplay har lyckats där.

Kommentarer
Postat av: Förföljaren

Varför så mycket emot förhållanden?

2009-05-10 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0