Clothes

Jag var inne och försökte hitta bilder på mina kläder från monki. Hittade inte alla plagg jag har men jag hittade en blogg som var lite rolig.
Den handlar om en "halvgammal halvtjock" kvinna.
Utan någon form av vägledning på hur hon bör klä sig...
Nu säger jag inte att hon ska byta stil och klä sig som alla andra "tanter", för jag uppmuntrar personlighet och udda stil. Som vissa vet. som vissa också klagat på. Men ni kan ju ta er i brasan. I alla fall... Jag säger bara som hon själv skriver i sin blogg, smaken är som baken.
Jag tycker inte att hon ska byta stil, absolut inte, men hon borde kolla på stilpoliserna och få ett hum om vad som passar hennes kropstyp. För det jag ser är en kvinna iklädd tält-tröjor.
Och matchningen är inte alltid på topp..Och bilderna är inte de bästa.. Men whatever liksom. Låt henne köra sitt race..
However, det jag reagerade på mest var att hon köpt en assnygg tröja från monki(en av mina favoritaffårer) och liksom förstört den för mig. Genom att använda den. Och det låter hemskt men det är så det är.
Här är bloggen och här kommer också lite bilder.

Kjolar jag har:



En jacka:

Och lite jag vill ha:
en ny väska, då min är sönder


En jeansjacka hade inte suttit fel

Och lite allmänt..







Detta och en jävla massa annat vill jag ha...
Var igår med Ak ett tag, tills allt folk kom. Eftersom jag inte kände mig särskilt social och väldigt trött så gick jag efter någon timme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan att jag inte kunde hitta den jeansjackan när vi va på monki sist :( har velat ha den as mycket i ett par månader nu ><

2009-05-17 @ 20:29:39
Postat av: Alexandra ;)

fan att jag inte kunde hitta den jeansjackan när vi var på monki sist :( har velat ha den as mycket i ett par månade nu ><

2009-05-17 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0